skip to main
|
skip to sidebar
solo
Sunday, August 1, 2010
كانادا دراي
ميگه : به ياد مَزّشو و اون قديما گريه ام گرفت
نميگم : اي بابا ... ، تو هم كه مثل مني ، ديونه
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Followers
Blog Archive
►
2024
(4)
►
July
(2)
►
May
(1)
►
April
(1)
►
2023
(2)
►
August
(1)
►
May
(1)
►
2021
(2)
►
December
(1)
►
June
(1)
►
2013
(1)
►
March
(1)
►
2012
(5)
►
August
(1)
►
July
(2)
►
June
(1)
►
March
(1)
►
2011
(17)
►
December
(3)
►
October
(3)
►
September
(1)
►
August
(1)
►
July
(6)
►
June
(1)
►
May
(1)
►
January
(1)
▼
2010
(58)
►
September
(2)
▼
August
(8)
شيرين تر از عسل
بي بهانه
بستر ...ي
سينما ركس
هارموني
... آتشِ
قزل حصار
كانادا دراي
►
July
(6)
►
June
(16)
►
May
(12)
►
April
(14)
About Me
solo
View my complete profile
No comments:
Post a Comment