Saturday, July 30, 2011

گمان

مگر همه ی راه های رفتنی را با چند نفر میتوان رفت
مگر چند جان دارد که چندین راه برود
کاش میشد همه این دلشوره های لعنتی را
ریخت توی یک بطری دودی خوشگل وتوی دریایی به عمق همه عمر دفن کرد
کاش بشود
نگران مزه هایی هستم که به گمانم دارند گم میشوند از دهانم
کاش نشوند

No comments:

Post a Comment